James Dolan, amerykański przedsiębiorca, który jest pomysłodawcą budowy tego obiektu, chce wkrótce organizować nie tylko koncerty, ale też gale bokserskie i wiele innych wydarzeń. Obiekt już pracuje i na siebie zarabia. Reklama na kuli kosztuje 450 tys. dol. Za jeden dzień! Z kolei tydzień to koszt 650 tys.
Chętni na pewno się znajdą, także ci ze świata sportu. Już latem, jeszcze przed oficjalnym otwarciem, hala zmieniła się w wielką piłkę do koszykówki i promowała Ligę Letnią NBA. Z kolei od dawna jednym z najważniejszych miejsc dla boksu są hale w gigantycznych hotelach w Las Vegas. Wkrótce najważniejsze wydarzenia mogą się przenieść stamtąd właśnie do Sphere.
James Dolan, amerykański przedsiębiorca, który jest pomysłodawcą budowy tego obiektu, chce wkrótce organizować nie tylko koncerty, ale też gale bokserskie i wiele innych wydarzeń. Obiekt już pracuje i na siebie zarabia. Reklama na kuli kosztuje 450 tys. dol. Za jeden dzień! Z kolei tydzień to koszt 650 tys.
Chętni na pewno się znajdą, także ci ze świata sportu. Już latem, jeszcze przed oficjalnym otwarciem, hala zmieniła się w wielką piłkę do koszykówki i promowała Ligę Letnią NBA. Z kolei od dawna jednym z najważniejszych miejsc dla boksu są hale w gigantycznych hotelach w Las Vegas. Wkrótce najważniejsze wydarzenia mogą się przenieść stamtąd właśnie do Sphere.
James Dolan, amerykański przedsiębiorca, który jest pomysłodawcą budowy tego obiektu, chce wkrótce organizować nie tylko koncerty, ale też gale bokserskie i wiele innych wydarzeń. Obiekt już pracuje i na siebie zarabia. Reklama na kuli kosztuje 450 tys. dol. Za jeden dzień! Z kolei tydzień to koszt 650 tys.
Chętni na pewno się znajdą, także ci ze świata sportu. Już latem, jeszcze przed oficjalnym otwarciem, hala zmieniła się w wielką piłkę do koszykówki i promowała Ligę Letnią NBA. Z kolei od dawna jednym z najważniejszych miejsc dla boksu są hale w gigantycznych hotelach w Las Vegas. Wkrótce najważniejsze wydarzenia mogą się przenieść stamtąd właśnie do Sphere.
James Dolan, amerykański przedsiębiorca, który jest pomysłodawcą budowy tego obiektu, chce wkrótce organizować nie tylko koncerty, ale też gale bokserskie i wiele innych wydarzeń. Obiekt już pracuje i na siebie zarabia. Reklama na kuli kosztuje 450 tys. dol. Za jeden dzień! Z kolei tydzień to koszt 650 tys.
Chętni na pewno się znajdą, także ci ze świata sportu. Już latem, jeszcze przed oficjalnym otwarciem, hala zmieniła się w wielką piłkę do koszykówki i promowała Ligę Letnią NBA. Z kolei od dawna jednym z najważniejszych miejsc dla boksu są hale w gigantycznych hotelach w Las Vegas. Wkrótce najważniejsze wydarzenia mogą się przenieść stamtąd właśnie do Sphere.
Szkolenie dla Handlowców Czas trwania: 2 godziny Cele: Zrozumienie kluczowych elementów skutecznej rozmowy handlowej. Nabycie umiejętności budowania zaufania i relacji z klientem. Opanowanie technik aktywnego słuchania i zadawania skutecznych pytań.
Rozpoznawanie uczuć współpracowników to sposób na pokazanie, że Ci zależy. Ten artykuł został pierwotnie opublikowany przez Graduate School of Business na Uniwersytecie Stanforda. Przeczytaj oryginalny artykuł. https://greatergood.berkeley.edu/article/item/how_noticing_emotions_at_work_can_build_trust Alisa Yu po
Wiele osób obsesyjnie oglądało i czytało wiadomości na temat rozprzestrzeniania się COVID19, ilości przypadków śmiertelnych, tragicznych historii itd. I chociaż to ważne aby być poinformowanym co do najważniejszych zaleceń naukowców