ZigaForm version 7.1.2

Szkolenia

Psychologia sprzedaży

Waldemar Wawerski

Trener biznesu, facylitator

Warsztat wykorzystuje najnowsze odkrycia w zakresie ekonomii behawioralnej, psychologii biznesu i neurobiologii.

Cele szkoleniowe

  • Uzyskanie mocnego wpływu na proces decyzyjny klienta
  • Pozyskanie umiejętności całościowej reakcji na różne kategorie potrzeb klienta
  • Wykorzystanie technik sprzedaży do pogłębiania relacji z klientem

Korzyści dla uczestników

  • Zwiększenie motywacji
  • Podniesienia pozycji u klienta
  • Lepsze rozumienie trendów we współczesnej sprzedaży osobistej

Zakres tematyczny

1. Dostosowanie zachowania do typu klienta na kolejnych etapach sprzedaży

  • Nawiązywanie kontaktu
  • Rozpoznawanie potrzeb
  • Prezentacja oferty
  • Uchylanie obiekcji
  • Finalizowanie

2. Rodzaje potrzeb Klienta – Trójkąt satysfakcji

  • Produkt/oferta
  • Procedura
  • Psychologia/komunikacja

3. Budowanie relacji poprzez aktywną obserwację Klienta

  • Okazywanie zainteresowania
  • Odzwierciedlanie
  • Budowanie autorytetu
  • Budzenie sympatii

4. Ekonomia behawioralna w sprzedaży

  • Umysł rynku
  • Nowy model sprzedaży
  • Proces decyzyjny klienta
  • Trzy mózgi

5. Automotywacja handlowca

  • Znaczenie własnej postawy i zaangażowania
  • Źródła energii handlowca
  • Planowanie sukcesu w sprzedaży

 

Waldemar Wawerski

Trener biznesu, facylitator

Trener biznesu, facylitator, menadżer projektów rozwojowych, autor programów szkoleniowych. Absolwent Wydziału Humanistycznego UMCS i Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowany trener Przywództwa Sytuacyjnego The Center for Leadership Studies USA. Przeprowadził ponad 1000 dni szkoleniowych. W coachingu biznesowym ponad 250 godzin.