Szkolenie

Poligon handlowy dla przedstawicieli handlowych

Waldemar Wawerski

Trener biznesu, facylitator

Skrajnie praktyczny warsztat sprzedażowy, który dopasowuje techniki rozmowy sprzedażowej do realiów PH. Warsztat rozpoczyna się i kończy grą handlową. Pierwsza ma na celu odsłonięcie mocnych i słabych stron uczestników oraz określenie najważniejszych potrzeb szkoleniowych konkretnej grupy docelowej. Po tym następuje dopasowanie struktury klasycznej wizyty handlowej do specyfiki uczestników. Mają oni możliwość praktycznego wypracowania i przećwiczenia technik i zasad, które będą im najlepiej służyć w codziennej pracy z Klientem.

Dzięki temu uczestnicy czują się optymalnie odpowiedzialni za to, czego się uczą, ponieważ współtworzą treści szkoleniowe pod okiem trenera sprzedaży. Szkolenie kończy się drugą grą handlową, obliczoną na możliwość sprawdzenia się w symulacji handlowej i uwidocznienia progresu kompetencji, a także Indywidualnymi Planami Wdrożeniowymi i Rekomendacjami PH dla zmian w organizacji. Dzięki temu wzrasta poczucie sprawczości i motywacja, a to już połowa sukcesu!

Cele szkoleniowe

 

Korzyści dla uczestnika

 

Zakres szkolenia

 

  1. Gra początkowa

  2. Przygotowanie do wizyty

  3. Analiza potrzeb

  4. Język korzyści

    • Cecha-Zaleta-Korzyść
    • Rozszerzanie udziału
    • Wprowadzanie nowości
    • Dodatkowe ekspozycje
  5. Uchylanie obiekcji

    • Czym są obiekcje i jak je traktować?
    • Rodzaje obiekcji
    • Techniki radzenia sobie z obiekcjami
  6. Jak zamykać sprzedaż?

    • Dlaczego nie finalizujemy transakcji?
    • Po czym poznać, że Klienta jest gotowy do zakupu?
    • Jak zamykać? – techniki finalizowania
  7. Gra końcowa

  8. Jak wcielić nowe umiejętności i wiedzę w życia?

    • Zaplanuj swój rozwój! – Indywidualne Plany Rozwoju
    • Zostań doradcą Zarządu! –Rekomendacje dla firmy
    • Szukaj inspiracji!

Waldemar Wawerski

Trener biznesu, facylitator

Trener biznesu, facylitator, menadżer projektów rozwojowych, autor programów szkoleniowych. Absolwent Wydziału Humanistycznego UMCS i Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowany trener Przywództwa Sytuacyjnego The Center for Leadership Studies USA. Przeprowadził ponad 1000 dni szkoleniowych. W coachingu biznesowym ponad 250 godzin.

Z kim współpracujemy

Nasi klienci.