ZigaForm version 7.4.1

Szkolenia

Gry handlowe dla Przedstawicieli Handlowych i Kierowników Regionów Sprzedaży

Waldemar Wawerski

Trener biznesu, facylitator

Opis szkolenia

Szkolenie jest zaprojektowane, jako wspólny warsztat menadżerów i handlowców, w którym obie grupy będą pracowały nad poprawą umiejętności wspierania handlowców we wprowadzaniu w życie kształconych kompetencji sprzedażowych i przekładaniu ich na wzrost wyników. Główny nacisk położony jest na gry handlowe, które odwzorowują rzeczywiste sytuacje z pracy uczestników w konfrontacji z różnymi typami klientów, różnymi kategoriami kontrahentów i przy realizacji różnorodnych celów. Gry odbywają się na specjalnie zaprojektowanych planszach, urealniających symulację.

 

Cele szkolenia

  • Poprawa współpracy na linii podwładny – przełożony w realizacji celów biznesowych
  • Zwiększenie zdolności wcielania w życie zmian
  • Przełożenie wiedzy i umiejętności na osiąganie wyników

 

Korzyści dla uczestników

  • Większa świadomość wzajemnych ról – podwładny/przełożony
  • Zwiększenie skuteczności w negocjacjach handlowych
  • Zwiększenie poczucia własnej wartości

 

Zakres tematyczny

 

1. Arsenał handlowy – przegląd narzędzi sprzedażowych i sposoby ich wykorzystania

    • Techniki sprzedaży
    • Narzędzia komunikacji
    • Typologia osobowości

2. Negocjacje handlowe

    • Techniki negocjacyjne
    • Style negocjacji
    • Przygotowanie/planowanie negocjacji handlowych

3. Gry handlowe – odwzorowanie rzeczywistych sytuacji

    • Negocjacje z różnymi kategoriami Klientów
    • Negocjacje z różnymi typami Klientów
    • Negocjacje różnych celów handlowych

4. Współpraca z przełożonym w trakcie negocjacji handlowych

    • Wspólne planowanie negocjacji
    • Negocjacje w pojedynkę
    • Negocjacje w parze z przełożonym

Waldemar Wawerski

Trener biznesu, facylitator

Trener biznesu, facylitator, menadżer projektów rozwojowych, autor programów szkoleniowych. Absolwent Wydziału Humanistycznego UMCS i Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowany trener Przywództwa Sytuacyjnego The Center for Leadership Studies USA. Przeprowadził ponad 1000 dni szkoleniowych. W coachingu biznesowym ponad 250 godzin.