Opis szkolenia
Szkolenie jest zaprojektowane, jako wspólny warsztat menadżerów i handlowców, w którym obie grupy będą pracowały nad poprawą umiejętności wspierania handlowców we wprowadzaniu w życie kształconych kompetencji sprzedażowych i przekładaniu ich na wzrost wyników. Główny nacisk położony jest na gry handlowe, które odwzorowują rzeczywiste sytuacje z pracy uczestników w konfrontacji z różnymi typami klientów, różnymi kategoriami kontrahentów i przy realizacji różnorodnych celów. Gry odbywają się na specjalnie zaprojektowanych planszach, urealniających symulację.
Cele szkolenia
- Poprawa współpracy na linii podwładny – przełożony w realizacji celów biznesowych
- Zwiększenie zdolności wcielania w życie zmian
- Przełożenie wiedzy i umiejętności na osiąganie wyników
Korzyści dla uczestników
- Większa świadomość wzajemnych ról – podwładny/przełożony
- Zwiększenie skuteczności w negocjacjach handlowych
- Zwiększenie poczucia własnej wartości
Zakres tematyczny
1. Arsenał handlowy – przegląd narzędzi sprzedażowych i sposoby ich wykorzystania
-
- Techniki sprzedaży
- Narzędzia komunikacji
- Typologia osobowości
2. Negocjacje handlowe
-
- Techniki negocjacyjne
- Style negocjacji
- Przygotowanie/planowanie negocjacji handlowych
3. Gry handlowe – odwzorowanie rzeczywistych sytuacji
-
- Negocjacje z różnymi kategoriami Klientów
- Negocjacje z różnymi typami Klientów
- Negocjacje różnych celów handlowych
4. Współpraca z przełożonym w trakcie negocjacji handlowych
-
- Wspólne planowanie negocjacji
- Negocjacje w pojedynkę
- Negocjacje w parze z przełożonym