Warsztat idzie znacznie dalej niż standardowe szkolenie sprzedażowe. Opiera się na nowoczesnym podejściu do sprzedaży, pełniejszym rozwinięciu aktywnego słuchania (aktywna obserwacja; przejście na odbiór), wykorzystaniu dyskomfortu klienta, jako dźwigni sprzedażowej i zastosowaniu sztuki prezentacji handlowej w wersji AIDA, której mistrzem był sam Steve Jobs.
Cele szkolenia
- Spojrzenie na sprzedaż z nowej, świeżej perspektywy
- Zwiększenie wyników biznesowych
- Zwiększenie kreatywnego poszukiwania możliwości sprzedażowych
Korzyści dla uczestników
- Większa efektywność sprzedażowa
- Podniesienie motywacji
- Zdecydowanie łatwiejsza realizacja zadań i oczekiwań przełożonych
Zakres tematyczny
1. Kompetencje sprzedażowe
2. Wykorzystanie swoich mocnych stron w sprzedaży
3. Aktywne słuchanie
4. Dramat i Trójkąt sprzedażowy – tworzenie satysfakcji Klienta
5. Inteligentne emocjonalnie przyjmowanie obiekcji
6. Sztuka zadawania Mocnych pytań
7. Typy psychologiczne klienta
8. Mapa Empatii i tworzenie strategii komunikacji i prezentacji