ZigaForm version 7.1.2

Szkolenia

Assertiveness for Managers

Magdalena Nowakowska

Trener biznesu i biznes coach

Cele szkoleniowe

  • Uzyskanie mocnego wpływu na proces decyzyjny klienta
  • Pozyskanie umiejętności całościowej reakcji na różne kategorie potrzeb klienta
  • Wykorzystanie technik sprzedaży do pogłębiania relacji z klientem

Korzyści dla uczestników

  • Zwiększenie motywacji
  • Podniesienia pozycji u klienta
  • Lepsze rozumienie trendów we współczesnej sprzedaży osobistej

Zakres tematyczny

1. Dostosowanie zachowania do typu klienta na kolejnych etapach sprzedaży

  • Nawiązywanie kontaktu
  • Rozpoznawanie potrzeb
  • Prezentacja oferty
  • Uchylanie obiekcji
  • Finalizowanie

2. Rodzaje potrzeb Klienta – Trójkąt satysfakcji

  • Produkt/oferta
  • Procedura
  • Psychologia/komunikacja

3. Budowanie relacji poprzez aktywną obserwację Klienta

  • Okazywanie zainteresowania
  • Odzwierciedlanie
  • Budowanie autorytetu
  • Budzenie sympatii

4. Ekonomia behawioralna w sprzedaży

  • Umysł rynku
  • Nowy model sprzedaży
  • Proces decyzyjny klienta
  • Trzy mózgi

5. Automotywacja handlowca

  • Znaczenie własnej postawy i zaangażowania
  • Źródła energii handlowca
  • Planowanie sukcesu w sprzedaży

Magdalena Nowakowska

Trener biznesu i biznes coach

Trener biznesu i certyfikowany coach – Business Coaching Diploma PwC (w trakcie akredytacji AAC w ICF), praktyk biznesu. Amerykanista i anglista z 8 letnim doświadczeniem jako metodyk i wykładowca w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych pod metodyczną opieką UW. Od 2001 roku certyfikowany kinezjolog metodą ‘One Brain’. Three in One Concepts, California. Tłumacz i pisarz. Pracuje w języku polskim i angielskim.