ZigaForm version 6.1.1
Mistrzowskie Umiejętności Rozmowy Handlowej

Szkolenie dla Handlowców Czas trwania: 2 godziny Cele: Zrozumienie kluczowych elementów skutecznej rozmowy handlowej. Nabycie

0 Comments
Jak dostrzeganie emocji w pracy buduje zaufanie

Rozpoznawanie uczuć współpracowników to sposób na pokazanie, że Ci zależy. Ten artykuł został pierwotnie opublikowany

0 Comments
Mistrzowskie Umiejętności Rozmowy Handlowej
Waldemar Wawerski Administrator
12 kwietnia 2024

Mistrzowskie Umiejętności Rozmowy Handlowej

Szkolenie dla Handlowców Czas trwania: 2 godziny Cele: Zrozumienie kluczowych elementów skutecznej rozmowy handlowej. Nabycie umiejętności budowania zaufania i relacji z klientem. Opanowanie technik aktywnego słuchania i zadawania skutecznych pytań.

12 kwietnia 2024
Flash PPTX
w.wawerski Administrator
7 lipca 2022

Flash PPTX

7 lipca 2022
Flashcards
w.wawerski Administrator
7 lipca 2022

Flashcards

7 lipca 2022
Więcej niż uczucie
w.wawerski Administrator
30 czerwca 2022
w.wawerski Administrator
9 czerwca 2022

9 czerwca 2022
Jak dostrzeganie emocji w pracy buduje zaufanie
w.wawerski Administrator
4 kwietnia 2022

Jak dostrzeganie emocji w pracy buduje zaufanie

Rozpoznawanie uczuć współpracowników to sposób na pokazanie, że Ci zależy. Ten artykuł został pierwotnie opublikowany przez Graduate School of Business na Uniwersytecie Stanforda. Przeczytaj oryginalny artykuł. https://greatergood.berkeley.edu/article/item/how_noticing_emotions_at_work_can_build_trust Alisa Yu po

4 kwietnia 2022

Mistrzowskie Umiejętności Rozmowy Handlowej

Szkolenie dla Handlowców Czas trwania: 2 godziny Cele: Zrozumienie kluczowych elementów skutecznej rozmowy handlowej. Nabycie umiejętności budowania zaufania i relacji z klientem. Opanowanie technik aktywnego słuchania i zadawania skutecznych pytań.

Jak dostrzeganie emocji w pracy buduje zaufanie

Rozpoznawanie uczuć współpracowników to sposób na pokazanie, że Ci zależy. Ten artykuł został pierwotnie opublikowany przez Graduate School of Business na Uniwersytecie Stanforda. Przeczytaj oryginalny artykuł. https://greatergood.berkeley.edu/article/item/how_noticing_emotions_at_work_can_build_trust Alisa Yu po