ZigaForm version 6.1.1

Liderzy

Zespoły

Organizacje

90%liderów o bardzo wysokiej wydajnościposiada wysokie EQ*
79% pracowników odchodzi z pracy z powodu niskiego EQ liderów oraz braku docenienia z ich strony**
71% pracowników bardziej ceni EQ niż IQ lidera***
490% o tyle wzrasta zagrożenie wypaleniem, gdy liderzy nie doceniają zaangażowania, rozwoju oraz indywidualnych celów pracowników***

*(Badanie D.Golemana oraz Hay/McBer)
**(Instytut Gallupa)
***(Badanie O.C.Tanner Institute)

31% wyższa produktywność
37% wyższa sprzedaż
37% efektywniejsze doświadczenie klienta
75-96% w takim stopniu sukces zawodowy zależy od poziomu Inteligencji Emocjonalnej
4-25% od wiedzy fachowej*
25% o tyle wzrasta wydajność zespołu dzięki kulturze zaufania**

*(Na podstawie badań Dr M.Saligmana oraz Hay/McBer i Davida McClellanda i Roberta Strenberga z Yale University)
**(Badanie Google, Projekt Aristotle)

58% wzrostu sukcesu w pracy można tłumaczyć wysokim EQ* 
22% wzrost zysku w organizacjach, które inwestują w rozwój EQ i dbają przez to o ich poziom zaangażowania**
16X lepsza adaptacja do zmian w organizacjach, w których liderzy doceniają pracowników i pokazują szersze znaczenie zadań i celów***

*(Badanie Talent Smart)
**(Metaanaliza Instytutu Gallupa)
***(Badanie O.C.Tanner Institute, 2021)

Nasi Klienci

Opinie Uczestników

EQ

SQ

N

Szkolenia

Inteligencja Emocjonalna
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj
Nagłówek 2 slajdu
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj
Nagłówek 3 slajdu
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj
Nagłówek slajdu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kliknij tutaj
Nagłówek slajdu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kliknij tutaj
Previous slide
Next slide
0

procent efektywniejsze doświadczenie klienta (customer experience)

0

procent wzrost wydajności zespołu i o 55% wzrost oddania pracy

0

procent % liderów o bardzo wysokiej wydajności posiada wysokie EQ

Coaching

Własne gry szkoleniowe

Własne video szkoleniowe

Oryginalne testy

0 głosy, 0 średnia

Dopasowanie

1 / 22

Jedna z osób z Twojego otoczenia ma zwyczaj głośno żartować na temat osób, z którymi rozmawia. Wygląda to jak szukanie zaczepki. Jak na to reagujesz?

2 / 22

Piotr jest kluczowym pracownikiem w Twoim dziale. Od dawna próbujecie wpłynąć na jego motywację, ale wizje dodatkowej premii, awansu czy rozwoju poprzez szkolenia nie przynoszą rezultatu. Jak go zmotywujesz?

3 / 22

Musisz znaleźć zastępstwo na najbliższy poniedziałek. X nigdy Ci nie odmawia w takich sytuacjach - pomaga nawet własnym kosztem, z innymi bywa różnie. Co robisz?

4 / 22

Wywody Piotra w trakcie spotkań są bardzo długie i potrafią przytłoczyć ilością danych. Co zrobisz aby zdynamizował swoje wypowiedzi?

5 / 22

Jola bardzo poważnie podchodzi do swoich obowiązków. W kontaktach z innymi można wyczuć pewien rodzaj wyższości.Jola zdaje się dostrzegać problemy tam, gdzie inni ich nie widzą. Jak zaangażujesz ją do lepszej współpracy z resztą zespołu? Dalsze pogarszanie relacji doprowadzi do prawdziwego kryzysu.

6 / 22

Kolega z pracy poprosił Cię o polecenie fachowej literatury do przygotowania nowego projektu. Przeglądałeś strony internetowe przez cały weekend, ale kiedy dzwonisz do niego żeby przekazać mu informacje, lub łapiesz go na korytarzu nie wydaje się zainteresowany. Co robisz?

7 / 22

Jan jest najlepszym specjalistą w swojej dziedzinie. Czasem jednak jakość i nakłady w porównaniu z prostymi zadaniami są w stosunku do tych drugich przesadzone. Która wypowiedź nakłoni go do skrócenia terminów?

8 / 22

Grzegorz zawsze wie czego chce. Twoim zadaniem jest zmienić nieco kierunek jego działań. Jak to zrobisz?

9 / 22

X zwykle jest pełna energii i entuzjastycznie nastawiona. Twoim zadaniem jest skłonić ją do podjęcia nowego zadania. Jak to zrobisz?

10 / 22

Ktoś ma nagłą sytuację i prosi Cię o pomoc, ale Ty nie możesz tego zrobić. Jak to komunikujesz?

11 / 22

Basia jest niesamowicie solidnym współpracownikiem. Jej relacje są harmonijne i pełne empatii. Chciałbyś jednak żeby wprowadziła parę zmian w swoich działaniach. Jak z nią o tym porozmawiasz?

12 / 22

Basia jest bardzo dobrym współpracownikiem, jednak w pracy  wszędzie widzi zagrożenia i ryzyka. Jeśli ktoś Ci może powiedzieć dlaczego coś się nie uda, to właśnie ona. Zostałeś/-aś poproszona o przekonanie Basi do akceptacji zmiany systemu rozliczania faktur, jak to zrobisz?

13 / 22

Kiedy ktoś kieruje wobec Ciebie obraźliwie komentarze:

14 / 22

Masz za zadanie nakłonić swojego współpracownika do zmiany nawyków komunikacyjnych. Zacząłeś/-aś od  zakupu bestsellerowej książki na ten temat i dostarczenia interaktywnej aplikacji, ale nie przyniosło to spodziewanych rezultatów. Osoba o którą chodzi jest otwarta na wiedzę, ciągle na głos powtarza nowe słówka i definicje. Co robisz?

15 / 22

Twoja klientka w bezpośrednich spotkaniach jest bardzo życzliwą i otwartą osobą. Jednak podczas zawodowych kontaktów przez telefon i korespondencji mailowej staje się inną osobą: niedostępną, zimną zamkniętą na jakiekolwiek propozycje. Dojazd do niej zajmuje sporo czasu. Jak zadbasz o waszą współpracę?

16 / 22

X jest konkretna i szybko zmierza do celu. Kiedy jednak ktoś nie dotrzyma terminu, potrafi rozpętać piekło. Co robisz, kiedy trafia na Ciebie?

17 / 22

W trakcie spotkania prawniczka z centrali w śnieżnobiałym kostiumie wpatruje się w Ciebie intensywnie, ale jej mina mówi, że nie rozumie entuzjazmu jaki twoja wypowiedź wywołuje u innych uczestników, którzy reagują bardzo intensywnie. W jaki sposób postarasz się trafić także do niej?

18 / 22

Romek nie lubi skomplikowanych planów. Woli działać elastycznie z entuzjazmem i niesamowitym zapałem. Chcesz go prosić aby nie zaskakiwał Cię spontanicznymi zmianami. Jak do tego podejdziesz?

19 / 22

Twoim zadaniem jest uatrakcyjnienie obsługi klienta za pomocą nowej aplikacji, która działa na tabletach. Dzięki temu możesz prezentować możliwości waszych usług w dowolnych warunkach i miejscach, a także wyświetlać zdalnie na dużych monitorach lub rzutnikach. Jeden z Twoich klientów zawsze jest skory do żartów i opowiadania czego niezwykłego właśnie doświadczył, ale jak przychodzi do prezentacji wyraźnie traci zapał. Jak go zaangażujesz?

20 / 22

Twój współpracownik otrzymuje od Ciebie wyczerpujące sprawozdania drogą mailową. Wkładasz w nie ogrom wysiłku. Wszystko jest dobrze opisane w formie przejrzystych akapitów a główne informacje przedstawiasz w postaci uporządkowanych podpunktów. Wspólpracownik dzwoni do Ciebie i prosi o informacje, które już mu wysłałeś. Co robisz?

21 / 22

Próbujesz wyjaśnić nieporozumienie między Tobą a jednym z ważnych współpracowników, ale osoba ta deklaruje, że jeśli o nią chodzi to nie ma problemu a całą sytuację nakręcił X i Y. Co robisz?

22 / 22

Masz zmotywować swoich współpracowników do wzięcia udziału w ankiecie. Jedną z takich osób jest Wojtek, dla którego najważniejsze jest bezpieczeństwo. Wojtek zawsze przeżywa takie badania bardzo osobiście. Jak do tego podejdziesz?

Your score is

Średni wynik to 3%

/18

Typy osobowości słowa kluczowe 16

1 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

2 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

3 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

4 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

5 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

6 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

7 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

8 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

9 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

10 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

11 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

12 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

13 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

14 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

15 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

16 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

17 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

18 / 18

Wybierz jedno z poniższych słów:

/80

Asertywność

Bez trudu akceptuję fakt, że ludzie czasami mówią mi „nie”.

Często sądzę, że inni chcą ode mnie coś dostać, kiedy mi dziękują.

Zwykle pozwalam innym podejmować decyzję za mnie.

Zdarza mi się być niekonsekwentnym/-ną w tym, co mówię ludziom.

Mam skłonność do wyciągania pochopnych wniosków.

Często tracę motywację do pracy.

Moje myśli to moja sprawa.

Ludzie rzadko ustosunkowują się do mojego zachowania.

Zwykle jestem ostrożny/-na, gdy mówię innym o sobie.

Źle reaguję, gdy słyszę odmowę.

Zwykle lubię wymieniać poglądy z innymi osobami.

Często żywię urazę w stosunku do innych.

Zwykle gorliwie wyszukuję słabe punkty w teoriach innych ludzi.

Sytuacje konfliktowe rozwiązuję zwykle okrężnymi drogami.

Często tracę cierpliwość w stosunku do innych.

Zwykle mówię wprost, co myślę.

Zwykle unikam przyjęcia odpowiedzialności.

Gdy odmawiam spełnienia prośby, zazwyczaj czuję się winny/-na.

Zwykle rozwiązuję sytuacje konfliktowe otwarcie i bezpośrednio.

Mam zwyczaj unikać kontaktu wzrokowego.

Często wypełnia mnie zwątpienie we wszystko.

Często myślę, że ludzie nie będą mnie lubić.

Swoje założenia konfrontuję zwykle z ludźmi, których one dotyczą

Często myślę w negatywny sposób o sobie oraz innych.

Często wyobrażam sobie, jak odpłacam innym pięknym za nadobne.

Rzadko chwalę innych.

Mam zwyczaj zaniżać swoją wartość.

Zwykle otwarcie wyrażam swoje uczucia wobec innych.

Często czuję się samotny/-a.

Często lekceważę pomysły innych ludzi.

Często stwierdzam, że zawiodłem/-am się na innych.

Często sądzę, że jestem jedyną osobą, która potrafi dobrze wykonać określoną pracę.

Często czuję się krytykowany/-na.

Otoczenie często mnie wykorzystuje.

Ludzie często wyrażają uznanie za to, co robię.

Łatwo mnie zranić.

Zwykle lubię angażować się w nowe zadania.

Często jestem podejrzliwy w stosunku do motywów działań innych ludzi

Rzadko mówię innym o swoich prawdziwych uczuciach i myślach.

Mam skłonność do ignorowania potrzeb i pragnień innych.

Mam zwyczaj reagować w sposób sarkastyczny.

Zwykle uznaję innych za ważniejszych od siebie.

Zwykle słucham opinii innych i biorę je pod uwagę.

Często czuję się przygnębiony/przygnębiona, bo nikt nie mówi prawdy.

Przeważnie szanuję innych ludzi niezależnie od ich poglądów.

Często czuję gniew w stosunku do innych.

Zwykle podporządkowuję się pragnieniom innych ludzi.

Mam zwyczaj sądzić, że inni są lepsi ode mnie.

Zwykle pozwalam innym przejąć odpowiedzialność za mnie.

Gdy coś się nie udaje zwykle obwiniam o to innych.

Często myślę, że nie otrzymam tego, czego chcę, jeśli tego nie wymuszę.

Zwykle martwię się tym, co sądzą o mnie inni.

Zwykle uznaję, że nie otrzymam tego, czego chcę.

Często jestem nieufny/-na w stosunku do ludzi.

Rzadko mówię „nie”, gdy ktoś mnie o coś prosi.

Wolę, kiedy inni podejmują ster, a ja mogę iść za nimi.

Zwykle wolę, by inni podejmowali za mnie decyzje.

Za wszelką cenę staram się nie obrażać innych.

Zwykle przepraszam, gdy popełniłem/-łam błąd.

Zwykle zamiast prosić, wydaję innym polecenia.

Zazwyczaj biorę pod uwagę potrzeby i pragnienia innych.

Rzadko proszę o to, czego chcę.

Mam zwyczaj niedowierzać innym.

Gdy proszę o coś, nie pozostawiam zwykle innym żadnego wyboru.

Zwykle zakładam, że inni nie będą ze mną dobrze żyć.

Często jest mi trudno zbliżyć się do ludzi.

Często nie wiem, czego chcę, gdy ktoś mnie pyta o to czego chcę.

Gdy podejmuję decyzje dotyczące innych, zwykle pytam ich o zdanie.

Zazwyczaj czuję się gorszy/-sza od innych.

Mam zwykle dobre samopoczucie.

Chętnie przyjmuję na siebie odpowiedzialność.

Przeważnie trudno jest mi uporać się z moimi problemami.

Przeważnie zadaję pytanie, jeśli chcę zebrać informacje.

Zwykle znajduję konstruktywne rozwiązania problemów.

Zwykle obawiam się, że mogę wyprowadzić kogoś z równowagi.

Zazwyczaj lubię wykonywać swoją pracę.

Zazwyczaj myślę, że jestem równy innym.

Akceptuję odmienne poglądy od swoich.

Często krytykuję innych.

Z reguły doceniam pracę innych.

Kafeteria Szkoleniowa

Badania

Znaczenie relacji społecznych i sieci w organizacjach

Poziom Zaufania i Współpracy:

Znaczenie: Relacje społeczne stanowią podstawę zaufania i współpracy między pracownikami oraz między różnymi jednostkami organizacyjnymi.

Korzyści: Wysoki poziom zaufania sprzyja efektywnej komunikacji, dzieleniu się informacjami i rozwiązywaniu problemów.

Rozwój Kultury Organizacyjnej:

  • Znaczenie: Sieci społeczne wpływają na kształtowanie kultury organizacyjnej poprzez przekazywanie wartości, norm i zwyczajów.
  • Korzyści: Silna kultura organizacyjna sprzyja jednolitości działań, identyfikacji pracowników z misją firmy i zwiększa zaangażowanie.

Adaptacja do Zmian

  • Znaczenie: Silne relacje społeczne ułatwiają adaptację organizacji do zmiany, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
  • Korzyści: Elastyczność i szybkość reakcji na zmiany warunków rynkowych czy technologiczne innowacje.

Artykuły

Mindfulness w biznesie

Presja czasu, pośpiech, ilość zadań i ich złożoność należą do pierwszej grupy czynników, które wywołują napięcia i stres...

Odporność psychiczna w organizacji

Harwardzki badacz psychologii pozytywnej Shawn Achor przetestował w ponad 45 krajach

Jak dostrzeganie emocji w pracy buduje zaufanie

Rozpoznawanie uczuć współpracowników to sposób na pokazanie, że Ci zależy.

AIDA - Jak budzić zainteresowanie

AIDA to akronim stosowany w marketingu i komunikacji, który oznacza cztery etapy, przez które przeprowadzany jest odbiorca narracji

Praca z celem

Co chciałabyś osiągnąć? Co chciałabyś omówić? Co chciałabyś, żeby się zmieniło? Co chciałabyś, żeby miało miejsce,

Małe kroki, wielkie rezultaty

Stajemy teraz przed wyborem: poddać się lękowi, apatii i depresji czy z czułością i troską zaopiekować się swoimi uczuciami, uczuciami

Quizy

Inspiracje

Inteligencja Emocjonalna

Model EQ wg Daniela Golemana

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj

Psychologia Pozytywna

Koncepcja przewagi szczęścia w podejściu Shawna Achora

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj

Neuronauka

Helen Fisher, Frederike Fabritius, Hans W. Hagemann

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj

Narzędzia biznesowe