ZigaForm version 7.1.2

Liderzy

Zespoły

Organizacje

90%liderów o bardzo wysokiej wydajnościposiada wysokie EQ*
79% pracowników odchodzi z pracy z powodu niskiego EQ liderów oraz braku docenienia z ich strony**
71% pracowników bardziej ceni EQ niż IQ lidera***
490% o tyle wzrasta zagrożenie wypaleniem, gdy liderzy nie doceniają zaangażowania, rozwoju oraz indywidualnych celów pracowników***

*(Badanie D.Golemana oraz Hay/McBer)
**(Instytut Gallupa)
***(Badanie O.C.Tanner Institute)

31% wyższa produktywność
37% wyższa sprzedaż
37% efektywniejsze doświadczenie klienta
75-96% w takim stopniu sukces zawodowy zależy od poziomu Inteligencji Emocjonalnej
4-25% od wiedzy fachowej*
25% o tyle wzrasta wydajność zespołu dzięki kulturze zaufania**

*(Na podstawie badań Dr M.Saligmana oraz Hay/McBer i Davida McClellanda i Roberta Strenberga z Yale University)
**(Badanie Google, Projekt Aristotle)

58% wzrostu sukcesu w pracy można tłumaczyć wysokim EQ* 
22% wzrost zysku w organizacjach, które inwestują w rozwój EQ i dbają przez to o ich poziom zaangażowania**
16X lepsza adaptacja do zmian w organizacjach, w których liderzy doceniają pracowników i pokazują szersze znaczenie zadań i celów***

*(Badanie Talent Smart)
**(Metaanaliza Instytutu Gallupa)
***(Badanie O.C.Tanner Institute, 2021)

Nasi Klienci

Opinie Uczestników

EQ

SQ

N

Szkolenia

Inteligencja Emocjonalna
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj
Nagłówek 2 slajdu
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj
Nagłówek 3 slajdu
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj
Nagłówek slajdu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kliknij tutaj
Nagłówek slajdu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kliknij tutaj
Previous slide
Next slide
0

procent efektywniejsze doświadczenie klienta (customer experience)

0

procent wzrost wydajności zespołu i o 55% wzrost oddania pracy

0

procent % liderów o bardzo wysokiej wydajności posiada wysokie EQ

Komunikacja w zespole

Zarządzanie stresem i emocjami oraz budowanie odporności na stres dla menadżerów

Zarządzanie stresem

Umysł Lidera

Współpraca pokoleniowa

Budowanie zespołu

Kreatywność

Coaching

Własne gry szkoleniowe

Własne video szkoleniowe

Oryginalne testy

Asertywność

Profiler

Dopasowanie

Kafeteria Szkoleniowa

Badania

Znaczenie relacji społecznych i sieci w organizacjach

Poziom Zaufania i Współpracy:

Znaczenie: Relacje społeczne stanowią podstawę zaufania i współpracy między pracownikami oraz między różnymi jednostkami organizacyjnymi.

Korzyści: Wysoki poziom zaufania sprzyja efektywnej komunikacji, dzieleniu się informacjami i rozwiązywaniu problemów.

Rozwój Kultury Organizacyjnej:

  • Znaczenie: Sieci społeczne wpływają na kształtowanie kultury organizacyjnej poprzez przekazywanie wartości, norm i zwyczajów.
  • Korzyści: Silna kultura organizacyjna sprzyja jednolitości działań, identyfikacji pracowników z misją firmy i zwiększa zaangażowanie.

Adaptacja do Zmian

  • Znaczenie: Silne relacje społeczne ułatwiają adaptację organizacji do zmiany, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
  • Korzyści: Elastyczność i szybkość reakcji na zmiany warunków rynkowych czy technologiczne innowacje.

Artykuły

Mindfulness w biznesie

Presja czasu, pośpiech, ilość zadań i ich złożoność należą do pierwszej grupy czynników, które wywołują napięcia i stres...

Odporność psychiczna w organizacji

Harwardzki badacz psychologii pozytywnej Shawn Achor przetestował w ponad 45 krajach

Jak dostrzeganie emocji w pracy buduje zaufanie

Rozpoznawanie uczuć współpracowników to sposób na pokazanie, że Ci zależy.

AIDA - Jak budzić zainteresowanie

AIDA to akronim stosowany w marketingu i komunikacji, który oznacza cztery etapy, przez które przeprowadzany jest odbiorca narracji

Praca z celem

Co chciałabyś osiągnąć? Co chciałabyś omówić? Co chciałabyś, żeby się zmieniło? Co chciałabyś, żeby miało miejsce,

Małe kroki, wielkie rezultaty

Stajemy teraz przed wyborem: poddać się lękowi, apatii i depresji czy z czułością i troską zaopiekować się swoimi uczuciami, uczuciami

Quizy

Inspiracje

Inteligencja Emocjonalna

Model EQ wg Daniela Golemana

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj

Psychologia Pozytywna

Koncepcja przewagi szczęścia w podejściu Shawna Achora

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj

Neuronauka

Helen Fisher, Frederike Fabritius, Hans W. Hagemann

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj

Narzędzia biznesowe

Umów spotkanie