ZigaForm version 7.4.1

Dopasowanie

To narzędzie określa na podstawie Twoich odpowiedzi w jakim stopniu potrafisz dobrać formę przekazu do preferencji drugiej strony. Wyraźnie odróżniamy formę i treść, ponieważ w efektywnej komunikacji nie chodzi o manipulowanie treścią, tylko przekazanie jej w "języku odbiorcy" aby dotarła do niego szybciej i głębiej bez zakłóceń i zniekształceń.

1 / 22

Wywody Piotra w trakcie spotkań są bardzo długie i potrafią przytłoczyć ilością danych. Co zrobisz aby zdynamizował swoje wypowiedzi?

2 / 22

Próbujesz wyjaśnić nieporozumienie między Tobą a jednym z ważnych współpracowników, ale osoba ta deklaruje, że jeśli o nią chodzi to nie ma problemu a całą sytuację nakręcił X i Y. Co robisz?

3 / 22

W trakcie spotkania prawniczka z centrali w śnieżnobiałym kostiumie wpatruje się w Ciebie intensywnie, ale jej mina mówi, że nie rozumie entuzjazmu jaki twoja wypowiedź wywołuje u innych uczestników, którzy reagują bardzo intensywnie. W jaki sposób postarasz się trafić także do niej?

4 / 22

Kolega z pracy poprosił Cię o polecenie fachowej literatury do przygotowania nowego projektu. Przeglądałeś strony internetowe przez cały weekend, ale kiedy dzwonisz do niego żeby przekazać mu informacje, lub łapiesz go na korytarzu nie wydaje się zainteresowany. Co robisz?

5 / 22

Jan jest najlepszym specjalistą w swojej dziedzinie. Czasem jednak jakość i nakłady w porównaniu z prostymi zadaniami są w stosunku do tych drugich przesadzone. Która wypowiedź nakłoni go do skrócenia terminów?

6 / 22

Kiedy ktoś kieruje wobec Ciebie obraźliwie komentarze:

7 / 22

Masz zmotywować swoich współpracowników do wzięcia udziału w ankiecie. Jedną z takich osób jest Wojtek, dla którego najważniejsze jest bezpieczeństwo. Wojtek zawsze przeżywa takie badania bardzo osobiście. Jak do tego podejdziesz?

8 / 22

Basia jest niesamowicie solidnym współpracownikiem. Jej relacje są harmonijne i pełne empatii. Chciałbyś jednak żeby wprowadziła parę zmian w swoich działaniach. Jak z nią o tym porozmawiasz?

9 / 22

Masz za zadanie nakłonić swojego współpracownika do zmiany nawyków komunikacyjnych. Zacząłeś/-aś od  zakupu bestsellerowej książki na ten temat i dostarczenia interaktywnej aplikacji, ale nie przyniosło to spodziewanych rezultatów. Osoba o którą chodzi jest otwarta na wiedzę, ciągle na głos powtarza nowe słówka i definicje. Co robisz?

10 / 22

Basia jest bardzo dobrym współpracownikiem, jednak w pracy  wszędzie widzi zagrożenia i ryzyka. Jeśli ktoś Ci może powiedzieć dlaczego coś się nie uda, to właśnie ona. Zostałeś/-aś poproszona o przekonanie Basi do akceptacji zmiany systemu rozliczania faktur, jak to zrobisz?

11 / 22

Ktoś ma nagłą sytuację i prosi Cię o pomoc, ale Ty nie możesz tego zrobić. Jak to komunikujesz?

12 / 22

Romek nie lubi skomplikowanych planów. Woli działać elastycznie z entuzjazmem i niesamowitym zapałem. Chcesz go prosić aby nie zaskakiwał Cię spontanicznymi zmianami. Jak do tego podejdziesz?

13 / 22

Musisz znaleźć zastępstwo na najbliższy poniedziałek. X nigdy Ci nie odmawia w takich sytuacjach - pomaga nawet własnym kosztem, z innymi bywa różnie. Co robisz?

14 / 22

Jola bardzo poważnie podchodzi do swoich obowiązków. W kontaktach z innymi można wyczuć pewien rodzaj wyższości.Jola zdaje się dostrzegać problemy tam, gdzie inni ich nie widzą. Jak zaangażujesz ją do lepszej współpracy z resztą zespołu? Dalsze pogarszanie relacji doprowadzi do prawdziwego kryzysu.

15 / 22

X zwykle jest pełna energii i entuzjastycznie nastawiona. Twoim zadaniem jest skłonić ją do podjęcia nowego zadania. Jak to zrobisz?

16 / 22

Piotr jest kluczowym pracownikiem w Twoim dziale. Od dawna próbujecie wpłynąć na jego motywację, ale wizje dodatkowej premii, awansu czy rozwoju poprzez szkolenia nie przynoszą rezultatu. Jak go zmotywujesz?

17 / 22

Grzegorz zawsze wie czego chce. Twoim zadaniem jest zmienić nieco kierunek jego działań. Jak to zrobisz?

18 / 22

Twoja klientka w bezpośrednich spotkaniach jest bardzo życzliwą i otwartą osobą. Jednak podczas zawodowych kontaktów przez telefon i korespondencji mailowej staje się inną osobą: niedostępną, zimną zamkniętą na jakiekolwiek propozycje. Dojazd do niej zajmuje sporo czasu. Jak zadbasz o waszą współpracę?

19 / 22

Twój współpracownik otrzymuje od Ciebie wyczerpujące sprawozdania drogą mailową. Wkładasz w nie ogrom wysiłku. Wszystko jest dobrze opisane w formie przejrzystych akapitów a główne informacje przedstawiasz w postaci uporządkowanych podpunktów. Wspólpracownik dzwoni do Ciebie i prosi o informacje, które już mu wysłałeś. Co robisz?

20 / 22

Jedna z osób z Twojego otoczenia ma zwyczaj głośno żartować na temat osób, z którymi rozmawia. Wygląda to jak szukanie zaczepki. Jak na to reagujesz?

21 / 22

Twoim zadaniem jest uatrakcyjnienie obsługi klienta za pomocą nowej aplikacji, która działa na tabletach. Dzięki temu możesz prezentować możliwości waszych usług w dowolnych warunkach i miejscach, a także wyświetlać zdalnie na dużych monitorach lub rzutnikach. Jeden z Twoich klientów zawsze jest skory do żartów i opowiadania czego niezwykłego właśnie doświadczył, ale jak przychodzi do prezentacji wyraźnie traci zapał. Jak go zaangażujesz?

22 / 22

X jest konkretna i szybko zmierza do celu. Kiedy jednak ktoś nie dotrzyma terminu, potrafi rozpętać piekło. Co robisz, kiedy trafia na Ciebie?

Twój wynik to

Średni wynik to -1%